Re: Abit vs. Asus

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 00:26:43 MET DST

"Jop" <rot_at_friko6.onet.pl> wychlipał:

> Przeszkadza ci że zabawiała się z manekinem czy z facetem dlatego że ma duży
> interes ? Mi nie.

HE HE HE. A myślałem, że bardziej chorego serialu od "Trzynastego
posterunku" zrobić się nie da. Ależ byłem naiwny! Niech żyje Polsat
i jego wierni telewidzowie!
[tutaj Herr Bartuś może wstawić swoją sygnaturkę kończącą
się na "-Maniek"]

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o
podkręcaniu)