Re: Brak uziemienia - jakie konsekwencje?

Autor: KaZ (kac_13_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 14:53:38 MET DST

>zgadzam sie z przedmowca
>nie mam uziemienia i modem dziala bez zarzutu i nawet tak bardzo nie kopie
>poza tym dpoinam 2 komp na COM i oba dzialaja (drugi stoi po drugiej
stronie
>domu)

KaZ
A Zegarek z bateryjką masz ;-)))
i co masz do niego uziemienie?
 Więc nie opowiadaj dyrdymałów
Jak nie wiesz o co chodzi

No to masz WIELE szczęścia
Żyjesz na Bombce
która nie wybuchła :-))

Pozdrawiam

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.gliwice.pl/archive/pl-comp-pecet/