Re: Abit vs. Asus

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 14:25:22 MET DST

Cześć,

> 1) Proc - zawsze mam szybli bo znam serie i wiem jak dany się kręci

Pokazać Ci różnie kręcące się z tej samej serii (tydzień produkcji) ... ale
fakt to margines ...

> 2) Swój sprzęt zawsze spylę bez strat bo sprzedaję :)

Swój sprzęt zawsze spylam ze stratami (jeśli za niego w ogóle zapłaciłem).
Dzięki temu rośnie rodzinno-kuplowski fanclub :-)))

> 3) Nigdy nie wydaję na kompa więcej niż 800 zetów miesięcznie.

Czyli jak chcesz kupić np. markową TnT2 Ultra czekasz jeden miesiąc bez
zakupów ... straszne ...

> p3 450 o/c 600

Słusznie. Nie żałować draniowi ...

> viper 770u o/c 185/220

Musiałeś go nieźle przesmarować :-) Szkoda, że tak cienko na pamięciach ...
wiesz ile fps tracisz w 32bitach ... :-)))

> Ale co niektóre strategi tak.

Biedny Viper ... usycha z nudów :-)

> Pozatym wejść jak najwcześniej w q3 na arene to też nie do pogardzenia.

Nie lepiej z RAM-u :-)))

> A pozatym mam brzydki zwyczaj wszystkiego na HD...

... no, no .. co?

> a ja właśnie mam p3450 o/c 600 (niestety cała sl35d już zeszła :(

Trudno. Płakać nie będziesz ... :-)

> eee wszyscy lecą na referncyjnych bo najszybsze....

Nie zawsze ... nie zawsze ... :-))) Nie wciskaj oklepanych tekstów dla
początkujących klientów :-)

> a co próbowałeś kiedyś biosu karty innej firmy?

Uch. Robię to z lubością od dłuższego czasu. Uwaga dla nielubiejących
podkręcania : Bios od Xentora 16 daje niezłego kopa :-) Ostatnio próbowałem
zrobić z mojej biednej TnT2 ELSA Synergy II (jedyna Tnt2 z własnym,
niereferencyjnym OpenGL i driverami Heidi do MAX'a) ale kicha bo są jednak
różnice sprzętowe ... Ale aktualnie hulam jako Erazor III. Driver jest
fenomenalny. Ustawienia monitor'a przy których nawet G400 wysiada. Oparte na
referkach 2.31. Wolniejsze ? ... raczysz żartować. Masz jeszcze jakieś
pytania? :-)))

> aha jakby co to to tntclk zmniejsz przedostatni parametr w pamięciach z 2
na
> 1 - jak przetrzyma to 15% kopa na KAŻDYM sprzęcie...

Mistrzu ... nie kompromituj mnie w oczach kolegów mam : 031000162. Jakbym
mógł zejść niżej to już dawno bym to zrobił ... to nie jest Diamond ...
najtańsze Samsungi G7 ...

> Pozdrowienia, Jop

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."