Re: Riva 128 ZX

Autor: Tomasz J. Waszkiewicz (elite_at_positive.net.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 10:07:46 MET DST

Ranger napisał(a) w wiadomości: <37DEC159.D904FE51_at_poczta.onet.pl>...

>Tzn, konkretnie co może nie działać? Wyświetlanie polskich fontów? Poza tym
>zastanawia mnie fakt że ta karta (niewiele, ale jednak) jest tańsza od
>pozostałych. Może jestem nazbyt podejrzliwy ale sami wiecie jak to jest,
mało

Konkretnie bylo kiedys oficjalne stanowisko pewnego dystrybutora odnosnie
STB na kosciach Rivy ze inny znowu dystrybutor sprowadzil STB przystosowane
do pracy z tylko pewnymi modelami plyt glownych. Aby problem ominac
zmieniano bios w karcie. Pozatym nie wiem czy nie trzeba jeszcze kombinowac
z angielska klawiatura aby zainstalowac sterowniki
Trudno znalezc de facto logiczne uzasadnienie dlaczego pewne sterowniki nie
chca sie uruchomic gdy mamy zainstalowana klawiature polska.