Re: Riva 128 ZX

Autor: Ranger (ranger_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 23:42:50 MET DST

> 2. godne polecenia ale trzeba zwrocic uwage bo moze nie dzialac z polskim
> oprogramowaniem.

Tzn, konkretnie co może nie działać? Wyświetlanie polskich fontów? Poza tym
zastanawia mnie fakt że ta karta (niewiele, ale jednak) jest tańsza od
pozostałych. Może jestem nazbyt podejrzliwy ale sami wiecie jak to jest, mało
kasy a chce się za to kupić możliwie najlepszy sprzęt.
Dzięki za odpowiedź

--
                 Piotr Weremczuk