Re: HP710 czy Lexmark5700

Autor: Tomasz J. Waszkiewicz (elite_at_positive.net.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 10:07:45 MET DST

Darek napisał(a) w wiadomości: ...
>Polecam EPSONA Sytlus 440 lub 640. W porownaniu do podanych przez Ciebie
>drukarek wg mnie jest najlepszy ( jakość druku!). Sam kiedyś bałem się
>EPSONA ale w ostatnich latach jakośc bardzo sie poprawiła. Sprzedałem tych
>drukarę już chyda kilkadziesiąt i jak do tej pory nie było żadnej
>reklamacji.

W zadnym przypadku. Serwis w/w drukarek jest do dupy (szczegolnie w
Szczecinie).
Pozatym powazna wada sa dysze zamontowane na stale. (koszt atramentow wcale
nie jest taki niski jakby sie wydawalo)
Nalezy tez pamietac aby drukarka miala caly czas wlozone atramenty bo
inaczej zaschnie i dysze do wymiany a to ponad 50% ceny drukarki.
Istnieje tez klopot z dostaniem materialow eksploatacyjnych na biezaco w
niektorych miastach co tez grozi zaschnieciem dysz.