Re: DIMM = RIMM ???

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 08:03:59 MET DST

Cześć,

> Poniewaz jeszcze nic nie slyszalem o tych pamieciach, mam do Was pytanie,
co to jest i jak to sie je :) Tzn glownie mnie interesuje czy
> wklada sie je w to samo gniazdo co DIMMy i czy sa "rownie dobre"...... :)

1. RIMM np. 400 (w planach wersja 600 i 800) jest zdecydowanie szybszy od
DIMM np. PC133
2. RIMM jest jak na razie koszmarnie drogi (kilkakrotnie od PC133)
3. RIMM wymaga specjalnego gniazda i chipsetu do obsługi
4. Nowy chipset Intel i820 (Camino) ma obsługiwać RIMM (teoretycznie w
połączeniu z AGP x4 może to coś dawać)

> Szymon Janicki

Pozdrawiam.
Kris.

PS. BTW : Ludziska się dopytują o www.hardware.com.pl ...

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."