Re: pytanie o pamiêæ CACHE

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 00:52:55 MET DST

"Jop" <rot_at_friko6.onet.pl> wykrztusil:

> Może tobie nie ale ja mam p3 450 sl35d - na 558 spoko ale na 600 to się
> grafika nie wyrabia(bo 89mhz na agp).

I co? Jesteś szczęśliwy, że zapłaciłeś kupę szmalu za procesor,
który za miesiąc będzie przynajmniej o 20% tańszy?
Wydałeś kilkaset złotych tylko po to, żeby mieć możliwość
pochwalenia siÄ™: "Mam P3!"? JedynÄ… zaletÄ… Twojego
procka jest bardzo duża wytrzymałość na podkręcanie.
Niestety, nie wszyscy mają tyle szczęścia.

> szkoda dyskutować...przeczytaj pckurier - przedostatni.

Napisz, co tam wyskrabali, bo mnie szkoda tych 4 złociszy...
Troszkę dołożę i mam dwie flaszki jabcoka na miejscu! :))

> aha poczytaj sobie recenzje camino - i wtedy mi odpowiesz jaka firma
> wypuszcza nie dopracowane układy..
> http://www.gotapex.com/reviews/vc820/i820_4.htm

ZajrzÄ™.

Zresztą, nie twierdzę, że Camino jest niedopracowany.
Intel miał ostanio kilka wpadek, więc w tej chwili prawdopodobnie
zadbał o dokładną kontrolę... Jednak dla mnie istotny
jest nie tylko sam chipset, ale i płyta go wykorzystująca.

> przcież WRAŻNIE napisałem że już są dostępne wersje komercyjne Athlonów.

I bardzo wczesne wersje płyt. Poza tym nawet ostateczne wersje
procesorów są ciągle badane. Poszukaj na stronach intela
pliku 24374813.pdf -- jest to "INTEL ® CELERON™ PROCESSOR
SPECIFICATION UPDATE". Jak siÄ™ okazuje, Celerony majÄ…
od groma błędów i przynajmniej połowa z nich, w kolumnie "Plans",
ma magiczne "NoFix"...

> wiesz co - kupiłem pierwszą płyte z bx - asus p2b sprowadzona bezpośrednio
> ze stanów(nie było wtedy nawet miesiąca po prezentaji bx)
> i zgadnij ile razy mi to padło?

A ile razy pracowała ona przez 24/7 z cennymi danymi?
Zwróć uwagę, że wersji P2B jest kilka... Myślisz,
że Asus wprowadzałby je na rynek, gdyby rev 1.00
była zupełnie dobra?
(Pomijamy dodanie nowych częstotliwości)

> Chcesz przetestowanych układów - polecam i486

Po co? W tej chwili iBX jest chyba najlepszym wyborem
i gdybym miał stawiać serwer, zdecydowałbym się
właśnie na ten chipset.

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- Zbyfek's Hardłor)

Ps. Jeśli chodzi o PCKuriera, w pełni zgadzam się z Bartkiem.