Re: opengl na Viper330

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 00:52:56 MET DST

"Grzegorz Pisarski" <picek_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl> wykrztusil:

> płyta Epox i do tego AMD K-6 300MHz - ale nie sądze żeby problem był w
> płycie ponieważ w tych grach gdzie jest opcja dla "Riva128" to działa super.

Jednak zaaplikowanie patcha (i usbsupp.exe) nie powinno zaszkodzić.

> na drugim działał beznadzijnie wolno (10 - 15 fps, przy ścianach 5
> fps) - ale ogólnie to grafika nie była czysta (jakieś kropki itp),

Mam wrażenie, że do Q3 karta ta jest zdecydowanie za słaba.
Tym bardziej, że i procesor najszybszy nie jest.
Co do jakości grafiki: Riva128 znana jest z tego, że po podejściu
do ściany zamiast delikatnych tonowych przejść widać chamskie kropki.

> W skrócie : gdyby udało sie przełaczyć na software rendering to przy tej
> grafice chodziłoby to znacznie lepiej niż z akceleracją.

Nie sądzę...

> (widziałem to kiedyś u kumpla na STB ZX i wiem jak to powinno wyglądać)

Na jakim sprzęcie?

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o
podkręcaniu)