Re: pytanie o pamięć CACHE

Autor: Jop (rot_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 14:39:39 MET DST

A. Bigor <zbyfek_at_pertus.com.pl> wrote in message
> "Jop" <rot_at_friko6.onet.pl> wykrztusil:

> Mów za siebie. Ja wiem, że się nie rzucę, bo nie będzie się opłacało.
> Nie ma sensu wydawać fortuny tylko po to, by móc powiedzieć,
> że mam coś, co intel zaprezentował dwa dni temu albo co on bardzo
> ostro reklamuje jako "najlepszą i zwiększającą szybkość Internetu"
> rzecz...

Może tobie nie ale ja mam p3 450 sl35d - na 558 spoko ale na 600 to się
grafika nie wyrabia(bo 89mhz na agp). Szkoda że dzielnik agp realizowany
jest przez chipset :(

> 1. Co to jest "Eng Sa"?
Engneering sample
> 2. Takiego bzdurnego zdania jeszcze w życiu nie widziałem.
> Wiesz, jak poważne firmy badają stabilność? Biorą
> kilkadziesiąt sztuk danego wyrobu i przeprowadzają
> trwające wiele dni mordercze testy danego sprzętu.
> Przykład? Proszę bardzo: intel. I właśnie dlatego, jeżeli komuś
> zależy na prawdziwej stabilności, wybierze płytę intela.
> Tymczasem Ty mi mówisz o jakiejś tam stabilności
> w Excelu czy w Quake 3 po dwóch godzinach testów.
> To jest pobożne życzenie, a nie badanie...
szkoda dyskutować...przeczytaj pckurier - przedostatni.
aha poczytaj sobie recenzje camino - i wtedy mi odpowiesz jaka firma
wypuszcza nie dopracowane układy..
http://www.gotapex.com/reviews/vc820/i820_4.htm

> Czyli zdecydowałbyś się na wersję testową procesora? Gratuluję.
> Teraz tylko patrzeć, aż coś się sypnie, a u Ciebie zaczną znikać
> pieniądze.
przcież WRAŻNIE napisałem że już są dostępne wersje komercyjne Athlonów.

> Co innego płyta testowana miesiąc, a co innego -- pół roku.
> Właśnie dlatego nikt przy zdrowych zmysłach (albo wymagający
> wiele od sprzętu) nie kupuje nowinek technicznych,
> wyrywkowo przegląda serwisy, a czyta uważnie -- peceta ;).
wiesz co - kupiłem pierwszą płyte z bx - asus p2b sprowadzona bezpośrednio
ze stanów(nie było wtedy nawet miesiąca po prezentaji bx)
i zgadnij ile razy mi to padło?
Chcesz przetestowanych układów - polecam i486

--
Pozdrowienia, Jop
e-mail:<jop_at_hot.pl>