Re: opengl na Viper330

Autor: Grzegorz Pisarski (picek_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 16:45:54 MET DST

>Jaka plyta? Moze potrzebujesz patcha dla chipsetu?

płyta Epox i do tego AMD K-6 300MHz - ale nie sądze żeby problem był w
płycie ponieważ w tych grach gdzie jest opcja dla "Riva128" to działa super.

>Jaka? Brakowalo moze tekstur? Sprecyzuj.

na jednym sterowniku były kwadraty w miejscu po strzale (ściana czy
podłoga), na drugim działał beznadzijnie wolno (10 - 15 fps, przy ścianach 5
fps) - ale ogólnie to grafika nie była czysta (jakieś kropki itp),
beznadziejny wygląd ścian z bliska (jak bez akceleracji w Q1).
W skrócie : gdyby udało sie przełaczyć na software rendering to przy tej
grafice chodziłoby to znacznie lepiej niż z akceleracją.
(widziałem to kiedyś u kumpla na STB ZX i wiem jak to powinno wyglądać)

                    grzesiek