Re: opengl na Viper330

Autor: Grzegorz Pisarski (picek_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 02:22:53 MET DST


>Jednak zaaplikowanie patcha (i usbsupp.exe) nie powinno zaszkodzić.

spróbuje , tylko go musze poszukać

>> na drugim działał beznadzijnie wolno (10 - 15 fps, przy ścianach 5
>> fps) - ale ogólnie to grafika nie była czysta (jakieś kropki itp),
>Mam wrażenie, że do Q3 karta ta jest zdecydowanie za słaba.
>Tym bardziej, że i procesor najszybszy nie jest.
>Co do jakości grafiki: Riva128 znana jest z tego, że po podejściu

>do ściany zamiast delikatnych tonowych przejść widać chamskie kropki.

to nie sa kropki, tylko benadziejne tekstury , a wlaściwie to jakieś plamy

>> (widziałem to kiedyś u kumpla na STB ZX i wiem jak to powinno wyglądać)

>Na jakim sprzęcie?

To był Celeron 333 64 RAM i widziałem także na AMD 300 Voodoo 2 8MB.
W tym przypadku riva wykazuje znacznie lepsze parametry ( chodziło plynnie
na najlepszej grafice , podczas gdy na Voodoo nie było mowy nawet o grafice
średniej jakości.
Wynika to z tego ze na Rivie agp nie ma ograniczenia pamięci na tekstury, a
8MB na voodo to troche za mało.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:59:52 MET DST