Re: pytanie o pamięć CACHE

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 13:13:17 MET DST

"Jop" <rot_at_friko6.onet.pl> wykrztusil:

> Jak i camino - ale wszyscy(łącznie ze mną)

Mów za siebie. Ja wiem, że się nie rzucę, bo nie będzie się opłacało.
Nie ma sensu wydawać fortuny tylko po to, by móc powiedzieć,
że mam coś, co intel zaprezentował dwa dni temu albo co on bardzo
ostro reklamuje jako "najlepszą i zwiększającą szybkość Internetu"
rzecz...

> pojawią. Słowem AMD nie jest tu wyjątkiem, a testy na Eng Sa.(na razie tylko
> takie dostępne) wykazują większą stabilność niż BX :)

1. Co to jest "Eng Sa"?
2. Takiego bzdurnego zdania jeszcze w życiu nie widziałem.
Wiesz, jak poważne firmy badają stabilność? Biorą
kilkadziesiąt sztuk danego wyrobu i przeprowadzają
trwające wiele dni mordercze testy danego sprzętu.
Przykład? Proszę bardzo: intel. I właśnie dlatego, jeżeli komuś
zależy na prawdziwej stabilności, wybierze płytę intela.
        Tymczasem Ty mi mówisz o jakiejś tam stabilności
w Excelu czy w Quake 3 po dwóch godzinach testów.
To jest pobożne życzenie, a nie badanie...

> Napewno nie stawiałbym żadnego servera na win coś tam(nie pracował by nawet
> 7/0)!, ale za to linux...

Czyli zdecydowałbyś się na wersję testową procesora? Gratuluję.
Teraz tylko patrzeć, aż coś się sypnie, a u Ciebie zaczną znikać
pieniądze.

> Pozatym są dostępne w stanach(naraze) już pełne wersje(rynkowe)

Co innego płyta testowana miesiąc, a co innego -- pół roku.
Właśnie dlatego nikt przy zdrowych zmysłach (albo wymagający
wiele od sprzętu) nie kupuje nowinek technicznych,
wyrywkowo przegląda serwisy, a czyta uważnie -- peceta ;).

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o
podkręcaniu)