Re: pytanie o pamięć CACHE

Autor: Jop (rot_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 08:00:45 MET DST

> No i co z tego?! Zresztą, nie tylko Microstar:
> http://www1.amd.com/athlon/mbl/
to dostań te inne w polsce.
> Jest jednak jedno wielkie "ALE". Te płyty są na rynku
> dopiero od paru chwil i jeszcze nikt ich dobrze nie przetestował.
Jak i camino - ale wszyscy(łącznie ze mną) się na nie rzucą jak tylko się
pojawią. Słowem AMD nie jest tu wyjątkiem, a testy na Eng Sa.(na razie tylko
takie dostępne) wykazują większą stabilność niż BX :)
> Mam pytanie: włożyłbyś do serwera mającego pracować 24/7
> wersję testową procesora? Albo postawiłbyś taki serwer na Windows 9x?

Napewno nie stawiałbym żadnego servera na win coś tam(nie pracował by nawet
7/0)!, ale za to linux...
Pozatym są dostępne w stanach(naraze) już pełne wersje(rynkowe)