Re: CD czy DVD

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 14:40:44 MET DST

On Mon, 13 Sep 1999 10:28:40 +0200, Michał Wiszniewski
<mwiszn_at_sgh.waw.pl> wrote:

> czy oplaca inwestowac w DVD, czy jeszcze walnac sobie
>cedeka? czy DVD x4/x24 wystarczy, czy poczekac az technologia sie
>jeszcze rozwinie? cena odgrywa w moim przypadku dosc duza role...

Trzeba wziac pod uwage, ze DVD maja dosc czesto problemy z czytaniem
CDR`ow. Poza tym, co poza filmami jest wydawane na DVD? IMHO ten
standard to ucielesnienie mrzonek producentow filmow / oprogramowania
o niekopiowalnym medium, przy czym o ile filmy jakos sie przyjmuja na
rynku, o tyle nie ma jeszcze takiego oprogramowania, ktore nie
zmiesciloby sie na jednym czy nawet kilku sprawdzonych i popularnych
cedrach. Oczywiscie, mozna by walnac kilka pozycji na jednej plytce,
ale wtedy trzeba byloby obnizyc cene za taki szesciopak :-) Waz polyka
wlasny ogon.

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--