Odp: Zła jakość CDDA

Autor: Adam (xvampire_at_polbox.com)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 13:51:25 MET DST

Użytkownik Lukasz 'Dentarg' Jozwinski <jozef_at_kki.net.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:

> Nie do konca tak, jak mialem recorder Mitsumi to przy odczycie dodawal
> niestety trzaski do dzwieku i kopia nie wygladala 100% tak samo jak
> oryginal, sprawdzalem bajt po bajcie zawartosc plyty i niestety
> roznily sie i kopia byla gorsza. Tak samo u znajomego na Philipsie
> 2600.
>
> Ale te blady powstawaly przy odczycie, bo poprostu sprzet byl
> badziewny, teraz jak mam Plextora 40x to odczytane cyfrowo z plyty
> utwory nie roznia sie ani jednym bajtem, po nagraniu takze.
> Wiec troche zalezy to od sprzetu, ale na dobrym sprzecie kopia nie
> [...]

Witam

Zupelnie nie interesuje mnie dlaczego kopia rozni sie od oryginalu biorac
sprawe od strony technicznej. Wystarczy mi za dowod taka sytuacja: biore
oryginal, slucham - i gra to jakos, nastepnie biore kopie, slucham - i gra
gorzej. A to skad biora sie roznice to zabawa dla teoretykow;-)

Jesli chodzi o rodzaje plytek, to takze maja one znaczenie, rozna jakosc
kopii na roznych nosnikach.

I jeszcze cos mi przyszlo do glowy: jesli slychac roznice w dzwieku po
skopiowaniu tasmy DAT po laczach cyfrowych, to niby dlaczego nie mialoby byc
roznicy po skopiowaniu plyty CD.

Pozdrawiam

Adam