Odp: monitor likom - czy warto?

Autor: Adam (xvampire_at_polbox.com)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 13:38:06 MET DST

Użytkownik Glide <glyder_at_friko3.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> He! He! widzialem kilka CTXow i jakos nigdy nie mialem wiekszych
> obiekcji co do ich jakosci (no ... moze drobne). Nie jestem fanatykiem
> Trynitronow, ale CTXy wypadaja niezle.
>
> Pozdrowka
> GLide

Witam

Tak sobie siedze i czytam o tych CTXach i chcialem cos od siebie dorzucic:
NIE PCHAJCIE SIE W CTXy.

Kupilem CTXa (jakas 15) w kwietniu, po dwoch dniach oddalem, bo mial
rozjechana geometrie, zupelnie nie dal sie wyregulowac, dali mi drugi
monitor, tez CTXa, na poczatku bylo fajnie: kontrast, nasycenie kolorow,
jaskrawosc geometria obrazu super. Az milo sie na nim pracowalo dopoki nie
zaczal rozmywac konturow na obrzezach obrazu. Na poczatku na niewielkiej
powiezchni potem coraz dalej, az pewnego dnia zgasl, na poczatku mrugal
diodka, a potem juz nawet tego mu sie robic nie chcialo;-). Oddalem do
serwisu na poczatku sierpnia. Sklep jest na przyzwoitym poziomie, bo dali mi
monitor zastepczy, w stosunku do mojego mial te zalete, ze w ogole
wyswietlal:-) Za to serwis sie nie popisal: po 5 tygodniach czekania nie
zdzierzylem i zadzwonilem do sklepu, powiedzieli mi ze moj monitor jeszcze
nie wrocil, wie moga sie ze mna tak umowic, ze wybiore sobie inny monitor, a
ewentualna roznice doplace. Super sprawa: nowy monitor, nowa gwarancja, alez
oni dbaja o klienta. Pojechalem, doplacilem do Sony Trinitrona 15,
przyjezdzam do domu, podlaczam, ogladam obraz jest OK. Nastepnego dnia
wlaczam monitorek, patrze i oczom nie wierze - rozjechala sie geometria,
zakrzywiona lewa strona obrazu. Jutro jade po zwrot kasy za monitor.

Jeszcze jedna mala dygresja: O PSIA DUPE POTLUC TE TRINITRONY!!!!!!!!!

I co ja mam, biedna sierotka teraz kupic????????????????? Czy sa jakies
sensowne monitory 15 cali do 1000 zl.

Pozdrawiam

Adam