Re: Pare pytanek.... prosze o pomoc...

Autor: L.S.W (soplic_at_ks.home.pl)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 12:56:37 MET DST

Dnia Sun, 12 Sep 1999 12:07:00 +0200, "Szymon Janicki"
<janicki_at_onet.pl> napisal:

>1. Jaka powinienem kupic obudowe dla mojej plyty (zdaje sie ze ATX... ?)

Tak.

>2. Czy na mojej plycie moge zainstalowac tylko jeden modul DIMM czy musza
>byc 2, tak jak w przypadku simow?

DIMMy mozna wkladac pojedynczo, wygodniej kupic jeden: zostanie wiecej
mjejsca na upgrade.

>3. Jak rozumiem procek PIII 500 podejcie do mojej plyty? :)))

Tak.

>4. Czy wraz z obudowa dostane potrzebne kable, czyli np. sledzie dla
>klawiatury i myszki PS2 itd.. czy musze osobno to kupowac pod moja plyte?

W plytach ATX gniazda sa umieszczone bezposrednio na plycie, jak
piszesz plyte juz masz wiec wystarczy spojrzec na nia.

>5. Czy jezeli pojde do sklepu i poprosze: obudowe ATX, procek PIII 500, 128
>RAM w DIMM, klawiature i myszke na PS2 (karte graficzna i plyte juz mam, tak
>samo monitor....) to czy to wystarczy abym zlozyl kompa ???(z pomoca kolegi
>oczywiscie :)

Hm, dysk twardy, CD-Rom, FDD tez by sie przydaly;) No i moze cos do
dzwieku?
Co do zlozenie to teoretycznie tak, ale roznie to bywa za pierwszym
razem...

Pozdrawiam
Lukasz "Soplic" Wojcicki