Pare pytanek.... prosze o pomoc...

Autor: Szymon Janicki (janicki_at_onet.pl)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 12:07:00 MET DST

Witam szanownych grupowiczów :)

Ponieważ na dniach będę zmieniał swój sprzęcik, mam wziazku z tym pare
pytan. Moze dla niektorych wydadza sie one oczywiste i banalne, ale jednak
wole sie zapytac zanim kupie cos co nie bedzie do siebie pasowac np. plyta i
procek, plyta i obudowa irtd... :)

Mianowicie, jak na razie mam plyte Abit BX6 ver.2 i Rive TNT2 Leadtecka i
oprocz tego mam komputer z ktorego aktualni pisze (P200 AMD, 32RAM'u, mysz i
klawiatura szeregowe....).

I teraz pytanka:

1. Jaka powinienem kupic obudowe dla mojej plyty (zdaje sie ze ATX... ?)
2. Czy na mojej plycie moge zainstalowac tylko jeden modul DIMM czy musza
byc 2, tak jak w przypadku simow?
3. Jak rozumiem procek PIII 500 podejcie do mojej plyty? :)))
4. Czy wraz z obudowa dostane potrzebne kable, czyli np. sledzie dla
klawiatury i myszki PS2 itd.. czy musze osobno to kupowac pod moja plyte?
5. Czy jezeli pojde do sklepu i poprosze: obudowe ATX, procek PIII 500, 128
RAM w DIMM, klawiature i myszke na PS2 (karte graficzna i plyte juz mam, tak
samo monitor....) to czy to wystarczy abym zlozyl kompa ???(z pomoca kolegi
oczywiscie :)

*- piszac "moja plyta" mam na mysli ABIT'a BX6 ver.2

Bede bardzo wdzieczny za wszelkie odpowiedzi...

Goraco pozdrawiam,

Mateusz

--
Dostep do Internetu - 40 PLN / miesiac - http://rubikon.pl