Matrox G400 - problemy

Autor: PaPi (PaPi_at_gdynia.multinet.pl)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 13:00:25 MET DST

Mam problemy z G400 dualhead. Tj. nie mogę wymusić działania karty w trybie
zoom (dla dual - head). Gdy nie mam podłączoneog drugiego monitora tylko dla
jednego moge zdefiniować skróty klawiszowe dla używania zoom'u, gdy próbuję
włączyć funkcję dualhead po restarcie kompa nie ma już tych skrótów
klawiszowych.
Nie mogę też wymusić działania dual-head multidisplay - tzn.gdy ją wybieram
po restarcie kompa w opcjach ekranu dual-head przestawia się automatycznie
na dual-head clone,dvdmax,zoom.

Mój konfig - C300a_at_450 BH6 128MB MX300 TVMax UsRobotics56K.
System to Win98PL

Pozdrawiam

PaPi