Odp: Pare pytanek.... prosze o pomoc...

Autor: Szymon Janicki (janicki_at_onet.pl)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 15:02:46 MET DST

Wielkie dzieki za pomoc :) Przynajmniej nie wyjde na idiote w sklepie :))))

> DIMMy mozna wkladac pojedynczo, wygodniej kupic jeden: zostanie wiecej
> mjejsca na upgrade.

No to bardzo dobrze.. ostatnio DIMMy strasznie ida w gore.... najpierw sobie
kupie 128MB i PIII 500 a potem jeszcze jedno 128MB.... najpierw chcialem
PIII 450 i od razu 2x 128, ale kurde teraz DIMM strasznie podrozaly :(((((

> Tak.

Fajnie :) Tylko jedno pytanko, ostatnio spotkalem sie w jednym z cenników
(bodajze na www.bino.com.pl) z okresleniem: PENTIUM III 450 MHz iBPP, co
oznacza to iBPP ?

> W plytach ATX gniazda sa umieszczone bezposrednio na plycie, jak
> piszesz plyte juz masz wiec wystarczy spojrzec na nia.

Huh, fakt :))) Wlasnie sobie ja obejzalem :)

> Hm, dysk twardy, CD-Rom, FDD tez by sie przydaly;) No i moze cos do
> dzwieku?

No wlasnie mowie ze kompa jednego mam :) Z tego z ktorego teraz pisze, wiec
CD rom, 2 dyski, karte dziwkowa itp, itd mam :) No i oczywiscie modem tez
:))))))))

> Co do zlozenie to teoretycznie tak, ale roznie to bywa za pierwszym
> razem...

Mam nadzieje ze moj kolega da sobie rade :))))

Pozdrawiam,

Mateusz

--
Dostep do Internetu - 40 PLN / miesiac - http://rubikon.pl