Re: Zła jakość CDDA

Autor: Piotr Nowak (pmnowak_at_usunto.javanet.com)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 09:37:36 MET DST

Davka <davka_at_box43.gnet.pl> wrote in message
> Hej
> Ostatnio na grupie jest dyskusja o złej jakości nagrywania Audio CD przez
> nagrywarki IDE. Wyszło na to że kopia jest gorsza od oryginału (w
jakości).
> Czy to możliwe ? Muślałem że cyfrowy dźwięk jest taki sam nawet po 100
> kopiach (zależy tylko od sprzętu na którym jest odsłuchiwana). Gdyby
> pogarszała się jakośc DataCD to były by błędy w programach i nie
uruchomiły
> by się ! Więc jak to jest...

Witam
Zgadzam sie z przemowca. przejdzmy od slow do czynow.... :))
Przeciez struktura CD to 0 i 1. Czyzby przy kopiowaniu nastepowalo zapisanie
polowy 1 albo polowy 0? :)))) Bo jak inaczej wytlumaczyc strate jakosci?
Strata moze nastapic tylko poprzez program kopiujacy. Sam odczyt z CD i
zapis nie ma nic do rzeczy. W kazdym recorderze tak samo.
Pozdrowienia
Piotr