Re: Karty dzwiękowe. A3D czy EAX?

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 07:59:35 MET DST

Użytkownik A. Bigor <zbyfek_at_pertus.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:hnfC3.2117$M3.29236_at_news.tpnet.pl...

> Jestescie pewni, że to skutkuje? Ja skasowałem kiedys pół rejestru
> (z ciekawosci -- i tak miałem zamiar przeinstalować Win) przy pomocy
> Regedit i Del, a rozmiar user.dat i system.dat nie zmniejszył się ani o
> kilobajt! System po resecie już nie wstał...

Kasowanie w rejestrze podobne jest do kasowania rekordów w bazach danych -
dany wpis zaznaczany jest tylko jako skasowany, fizycznie zajmuje jeszcze
miejsce w pliku. Dopiero
przebudowanie rejestru powoduje pomniejszenie jego rozmiaru { w trybie DOS -
scanreg /fix }

Pozdrówka
Grzegorz