Odp: JAKI MODEM KUPIĆ???

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 23:17:58 MET DST

Użytkownik Krzysztof Kucharski <szpunk_at_friko6.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37d6ca09_at_news.vogel.pl...

> [...]
> grup dyskusyjnych napisał:1WsB3.3756$S%1.55763_at_news.tpnet.pl...

> Witaj !
>
> Do tej pory byłem zwolennikiem sprzętu "z górnej półki" - Motorola,
> USRobotics, itd.
> Ostatnio, trochę z przekory, trochę z ciekawości kupiłem sobie Zoltrixa
> FM-VSP56e.
> I co?
> Ano to:
> a) zalety:
> 1. Tańszy niż w.w. sprzęt markowy,
> 2. Bezproblemowa praca: pracował z kilkoma PC-tami, z różnymi OS-ami -
ZERO
> problemów.
> Jestem podłączony do centrali analogowej. ZA _KAŻDYM_ razem osiągam
> połączenie z
> prędk. 33.6 kb. Max. transfer to 3.5 kB/s. Zero problemów z
połączeniami
> !
> 3. Fajny (:-D) mikrofonik w komplecie - działa rewelacyjnie.

Wybacz, ale pisałeś, że kupiłeś 56k, tak? To dlaczego jesteś zadowolony z
33,6k??? Ja mam Zoltrixa FMVSP33600i - 33,6kB/s do września standard!,
średnia prędkość do... (spojrzę w logi) 3580Bps przez 3:29:55!!! Fakt, że w
porywach do 4,5 (teoretycznie 4,2Kb/s max.), ale zazwyczaj transfer zbliżony
do maksymalnego! Nie podam Ci średniego transferu z tego względu, że czasami
nic nie robię poza ICQwaniem i to zmąciłoby wspaniały obraz tego modem,
natomiast podałem Ci najszybszy średni transfer, podejrzewam będący
odzwierciedleniem możliwości tego modemu, a to z tego względu, że pobierałem
trzydziestoośmiomegowego voba (38MB), przez trzy i pół godziny (210 minut!),
a średni transfer to 3,6kB/s!!! Fakt, że całkowitych możliwości nie można
było
osiągnąć (zapchane łącza :))) ), ale taki transfer (wydaje mi się) o czymś
świadczy! Nadal jesteś zadowolony ze swojego modemu? ;-)))
A mikrofonik zanim jeszcze zaczął działać zdążył się spalić :)))
Odnośnie FaxTalka to jeżeli mówisz o wersji 3 lub 3,5 (16 bitowe) to raczej
słabe! Poszukaj wersji 4,5 (32 bitowej)! Inny interfejs graficzny, a funkcji
trochę więcej!
                        Jarosław Kamper
jarekkam_at_alpha.net.pl & jarekkam_at_kki.net.pl