Odp: JAKI MODEM KUPIĆ???

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 10 Sep 1999 - 00:07:06 MET DST

Użytkownik Jarosław Kamper <jarekkam_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:auVB3.2541$ac2.36317_at_news.tpnet.pl...

> Wybacz, ale pisałeś, że kupiłeś 56k, tak? To dlaczego jesteś zadowolony z
> 33,6k???
Witaj !
Po prostu jestem podłączony do starej, zabytkowej centrali!
O V.90 mogę sobie pomarzyć! (:-(((

> Nadal jesteś zadowolony ze swojego modemu? ;-)))
Jestem - nie mam złudzeń co do klasy sprzętu,
natomiast swoje zadanie wypełnia (jak dotąd) nienagannie!

> A mikrofonik zanim jeszcze zaczął działać zdążył się spalić :)))
A tu Cię mam !!! (;-D))) - chodzi _REWELACYJNIE_ !!!
Wypróbowało go kilku moich znajomych - bez zastrzeżeń.

> Odnośnie FaxTalka to jeżeli mówisz o wersji 3 lub 3,5 (16 bitowe) to
raczej
> słabe! Poszukaj wersji 4,5 (32 bitowej)! Inny interfejs graficzny, a
funkcji
> trochę więcej!
Jak już wspomniałem - nie używam FaxTalka - nie mam takich potrzeb.
Jednak dziękuję Ci za wskazówki odnośnie tego programu, niewykluczone,
że kiedyś z nich skorzystam.

Powtarzam: do tej pory używałem "nieco" lepszych modemów, "nieco" też
droższych. Ten akurat bardzo mile mnie zaskoczył, nie sprawia żadnych
problemów, no może poza nieszczęsnym wyłącznikiem zasilania!

Pozdrawiam !

_Krzysztof_Kucharski_
szpunk_at_friko6.onet.pl
__(0-603)_ 283-881__