Odp: JAKI MODEM KUPIĆ???

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 21:38:53 MET DST

Użytkownik Dariusz S. <darek.szczepanski_at_topsystem.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:1WsB3.3756$S%1.55763_at_news.tpnet.pl...
> Witam
>
> Zastanawiam sie nad zakupem fax-modemu zewnętrznego.
> Przyjmowanie faxów, nagrywanie wiadomości telefonicznych itp. funkcje.
>
> Pomóżcie, proszę...

Witaj !

Do tej pory byłem zwolennikiem sprzętu "z górnej półki" - Motorola,
USRobotics, itd.
Ostatnio, trochę z przekory, trochę z ciekawości kupiłem sobie Zoltrixa
FM-VSP56e.
I co?
Ano to:
a) zalety:
1. Tańszy niż w.w. sprzęt markowy,
2. Bezproblemowa praca: pracował z kilkoma PC-tami, z różnymi OS-ami - ZERO
problemów.
    Jestem podłączony do centrali analogowej. ZA _KAŻDYM_ razem osiągam
połączenie z
    prędk. 33.6 kb. Max. transfer to 3.5 kB/s. Zero problemów z połączeniami
!
3. Fajny (:-D) mikrofonik w komplecie - działa rewelacyjnie.

b) wady:
1. Spieprzony (przepraszam za wyrażenie) wyłącznik zasilania: włączenie
wymaga poznania siły i kąta
    nacisku nań! Próba reklamacji się nie udała - sklepik po przerwie
wakacyjnej splajtował !!! Dno !!
2. Innych wad nie stwierdzono! Można tylko przyczepić się do nieco za słabo
świecących LED-ów
    TD i RD - przy jasnym, dziennym oświetleniu słabo widoczne.

Dołączone oprogramowanie (FaxTalk) powinien zaspokoić Twoje wymagania. Piszę
powinien,
ponieważ nie zainstalowałem go jeszcze, po prostu nie mam takiej potrzeby.
Według dokumentacji
(w języku polskim!) program powinien to zrealizować.
Pozdrawiam !

_Krzysztof_Kucharski_
szpunk_at_friko6.onet.pl
__(0-603)_ 283-881__