Re: jak przegrac mniejszy dysk na wiekszy?

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 13:50:17 MET DST

Cześć,

> W opisany przez Ciebie sposob dane przeniesie, ale systemu nie odpali.

Chyba sobie żartujesz ze mnie :-)))

> Lepszym chyba sposobem byloby najpierw zainstalowanie golego systemu na
nowym dysku a dopiero potem w opisany
> przez Ciebie sposob przeniesienie danych na nowy dysk.

Uch. Oczywiście że formatując z dyskietki (dysk startowy Windows 98)
pierwszą partycję nowego musisz to zrobić z opcją /s czyli z systemem aby
mógł startować. Dla mnie niestety było to jasne i błędnie nie zwróciłem na
to uwagi. Boże broń od instalacji całego systemu okienkowego :-) Wystarczy
sam boot block a format dos'owy załatwia to bez stresu. Przegrywa się
oczywiście wszystkie dane systemowe (łącznie z nadpisaniem io.sys, msdos.sys
itd).

> Nie sprawdzalem tego jednak - jest to tylko moja teoria.

Powiem tylko, że przenosiłem tak setki systemów Windows 9x (to nie żart, na
pewno ponad 100) ....

> Nazir e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."