Re: jak przegrac mniejszy dysk na wiekszy?

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 13:34:10 MET DST

[ciach]
> 9. Jeśli gra to możesz formatować stare.
>
> Jeszcze raz : nie pomyl literek z dyskami. Np. daj odpowiednią nazwę każdej
> partycji.

Z tego co zrozumialem goscia, to chcialby obok danych przegrac takze
system, tak aby ruszyl. W opisany przez Ciebie sposob dane przeniesie,
ale systemu nie odpali. Lepszym chyba sposobem byloby najpierw
zainstalowanie golego systemu na nowym dysku a dopiero potem w opisany
przez Ciebie sposob przeniesienie danych na nowy dysk. Nie sprawdzalem
tego jednak - jest to tylko moja teoria.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl