Re: Czy mozna przetaktowac...

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 13:37:07 MET DST

A. Bigor wrote:

> Tomek napisał(a) w wiadomości: <7r7pgv$9pi$1_at_h1.uw.edu.pl>...
>
> Niestety nie. Intel zakazał pod karą grzywny.
>
> A poważnie: nie lepiej spróbować i dopiero gdy zwalą
> się dane na dysku, pytać? ;) I przy okazji zdradzić
> nam tajemnicę, co siedzi we wnętrzu Twego blaszaka...

A dokladniej: jezeli masz Seagate to dla wlasnego bezpieczenstwa (a
raczej wlasnych danych) zapomnij o FSB 75Mhz lub 83Mhz. Przy innych
dyskach mozesz probowac ale zrob sobie kopie danych. Warto pobawic sie
napieciem procka. Moj 300A stabilnie dopiero zaczal dzialac przy 2.2V (a
dlugo balem sie mu przywalic takie napiecie). Dodatkowe dobre chlodzenie
i dobre pamieci nie zaszkodza. Na FSB 100 Mhz IHMO raczej nie pojdzie.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl