Re: Rip: CD-RW - jak odczytac plyte ? (dalej nie czyta)

Autor: fox (fox_at_irc.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 13:24:55 MET DST

In article <37d789cb.15025044_at_news.telbank.pl>, b_b_g_at_friko2.onet.pl
says...

> A w czym problem? Jedno drugiego nie wyklucza: jesli chcesz odczytac
> krazek CD-RW na czytniku CD, to ten czytnik musi byc multiread, a na
> komputerze musisz miec odpowiedni sterownik (np. UDFreader, jesli
> krazek byl sformatowany przy pomocy adaptecowego DirectCD, lub
> PacketCD dla produktu CeQuadrat).
> BBG

ok, dzieki wszystkim za pomoc. sciagnalem udfreadera, sformatowalem
rw directcd, wrzucilem na niego pare rzeczy i *nie* zamykajac plyty
zaczalem obchod komputerow - dalej nic... :(( nie wiem juz,
czy naprawde te czytniki sa takie do bani ? mam tutaj spory ich przekroj
- btc x8, btc x24, teac x8, toshiba x16, philips x32 - no kurcze zaden
nie chwyta :(( moze macie jeszcze jakies pomysly ? :) dzieki...

btw - jako *co* sie instaluje udfr ? gdzie go mozna "znalezc"
w systemie ?

--
== fox_at_irc.pl ====== "Pride is what we have. ===
== www.57th.w.pl ====== Vanity is what others have." ===