Re: Rip: CD-RW - jak odczytac plyte ? (dalej nie czyta)

Autor: BBG (b_b_g_at_priv2.onet.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 14:52:02 MET DST

>ok, dzieki wszystkim za pomoc. sciagnalem udfreadera, sformatowalem
>rw directcd, wrzucilem na niego pare rzeczy i *nie* zamykajac plyty
>zaczalem obchod komputerow - dalej nic... :(( nie wiem juz,
>czy naprawde te czytniki sa takie do bani ? mam tutaj spory ich przekroj
>- btc x8, btc x24, teac x8, toshiba x16, philips x32 - no kurcze zaden
>nie chwyta :(( moze macie jeszcze jakies pomysly ? :) dzieki...

Wydaje mi sie, ze co jak co ale BTC x24 i Philips x32 to powinny to
chwycic (dwa lata temu udala mi sie ta sztuka nawet na Samsungu x20, a
gorszego badziewia nad czytniki CD Samsunga, to chyba nie ma). Pod
jednym warunkiem... (oj! mam pewne podejrzenia, co do Twoich poczynan)

>btw - jako *co* sie instaluje udfr ? gdzie go mozna "znalezc"
>w systemie ?

I tu mam pytanie do Ciebie: jak zainstalowales to, co sciagnales?
Uruchomiles chociaz to to? Bo to jest ten warunek, o ktorym napisalem
wyzej. (Tylko sie nie obraz. To jest tylko i wylacznie pytanie, bo
rozni tu zagladaja.)

BBG