Re: Rip: CD-RW - jak odczytac plyte ?

Autor: BBG (b_b_g_at_priv2.onet.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 12:28:44 MET DST

>Zawsze mnie się zdawało, że UDFreader, jak sama nazwa wskazuje, służy do
>odczytu płytek nagranych pakietowo, obojętnie - CD-R czy CD-RW;

Mnie tez sie tak wydaje. :)

> natomiast o
>możliwości odczytu płytek CD-RW decyduje konstrukcja czytnika CD, konkretnie
>funkcja multiread.

j.w.

> Jak to w końcu z tym jest?

A w czym problem? Jedno drugiego nie wyklucza: jesli chcesz odczytac
krazek CD-RW na czytniku CD, to ten czytnik musi byc multiread, a na
komputerze musisz miec odpowiedni sterownik (np. UDFreader, jesli
krazek byl sformatowany przy pomocy adaptecowego DirectCD, lub
PacketCD dla produktu CeQuadrat).

BBG