Re: Piractwo a "lewy" Sprzet

Autor: Krzysiek (krzyss_at_matrix.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 09:05:33 MET DST

> Ceny hardwaru sa w miare normalne jak na nasz rynek czego nie mozna
> powiedziec o cenach softwaru.
> Jak by procesor C366 kosztowal 1500zl to chyba zaczol bym popierac kradzieze
> sprzetu firmoa narzucajacym sobie marze po kilkaset procet.
> Piszesz tak jak by firmy softwarowe dawaly uczciwe ceny przystosowane
> w odpowiednich porporcjach do srednich zarobków w kraju. A wiadomo, ze tak
> nie jest. 150zl za gre to ja by nie patrzec "troche" drogo jak na Polska
> kieszen.
> Z tych 150zl okolo 20% to koszty produkcji a cala reszte ciegna sobie
> [...]

No wlasnie tylko ceny czesci nie sa wcale proporcjonalen do naszych zarobkow jak
ja mam
sobie kupic lepszego kompa skoro zarabiam 1200zl netto ? i musze oplacic
mieszkanie
cos przeciez jesc i jeszcze te rachunki telefoniczne.
Ceny czesci w Polsce sa takie jak w stanach i miales racje ze nasze pensje sa
nadal polskie.
Mimo wszystko czekam i ludze sie tak jak ty mowiles na gry 30-40 zl obiecuje ze
wtedy nie kupie zadnego !
pirata nawet za 10zl :))))

Pozdrawiam serdecznie

krzyss vel Qkill