Re: Piractwo a "lewy" Sprzet

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 12:40:54 MET DST

Krzysiek <krzyss_at_matrix.pl> pisze:
[...]
> No wlasnie tylko ceny czesci nie sa wcale proporcjonalen do naszych zarobkow jak
> ja mam
> sobie kupic lepszego kompa skoro zarabiam 1200zl netto ? i musze oplacic
> mieszkanie
> cos przeciez jesc i jeszcze te rachunki telefoniczne.
> Ceny czesci w Polsce sa takie jak w stanach i miales racje ze nasze pensje sa
> nadal polskie.
> Mimo wszystko czekam i ludze sie tak jak ty mowiles na gry 30-40 zl obiecuje ze
> wtedy nie kupie zadnego !
> pirata nawet za 10zl :))))

W takim układzie proponuję przejść się do np. EMPIKu i przyjrzeć się
dokładnie cenom. Ostatnio kupiłem Unreala za 59zł, Rage of Mages za 36zł,
Fallouta za niecałe 20... Quake kosztuje zdaje się coś koło 60 itd itp.
Można na palcach policzyć gry, których cena przekracza 100zł.
Większość mieści się w przedziale 20-80zł.

> Pozdrawiam serdecznie
> krzyss vel Qkill

Pozdrawiam

--