Re: Warto przesiąść się na Win2000?

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 09:07:33 MET DST

PCys wrote:

> Witam.
> Jak w temacie.
> W sieci można znaleźć temat, ale przeważnie autoreklamę Micro$oftu, więc
> pytam Kolegów z Grupy. Czy "po ludzku" są jakieś sensowne usprawnienia?
> Może rzadziej się wiesza? Etc.

Wydaje mi sie, ze trzeba podejsc tak jak do W98. Niech inni przetestuja
a potem sami sie zajmiemy. Tak jest latwiej, bezpieczniej i mniej
strosujaco. W2K nie jest jeszcze oficjalnym produktem i nie warto
zarywac nocy zeby dochodzic dlaczego znowu cos nie gra,

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl