Re: Co jest z mixem Quantum i Seagate?

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 08:51:14 MET DST

> Stad moje pytanie. Dlaczego Q i S tak sie "gryza"? Jaki moze byc powod
> takiej kaszany na dysku Q?
> Dlaczego wiekszosc zachwala Quantuma skoro cos jest ewidentnie spieprzone?
> Czy Q maja problemy z innymi dyskami?

Problem nie dotyczy tylko konfiguracji jaka podales. Niektore modele
roznych firm sie gryza. ja akurat mam Seagate Medalist pro i dwa
Quantumy i nie ma problemow. Za to np. Gdy wsadzalem do tej konfiguracji
Caviara kumpla to nie widzialem wogole napedu CD. Czy kumpel nie mial
podkreconego proca???? Dosc czesto wtedy zdazaja sie objawy przez Ciebie
podane. Albo po prostu trafil na Quantuma "smaotniczka" co innych dyskow
nie lubi :))))) Najprawdopodobniej nic na to nie poradzi.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl