Re: Karty dzwiękowe. A3D czy EAX?

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 08:54:30 MET DST

> Mam Diamond SonicImpact S90 {Vortex1} i jedyna rzecz, która mnie smuci, to
> ogólne hurra producentów gier na EAX. A przecież A3D jest b. dobre...

Dolaczam sie do frakcji uzytkownikow kart serii Vortex. Mam MX300 -
bardzo dobra karta. Zreszta ostatnio widzialem profesjonalne porownanie
obydwu kart i wlasciwie zadna nie wygrala. Na MX300 uzyskasz o wiele
lepszy dzwiek 3D (szczegolnie na sluchawkach). Jedyna gra z problemem to
AvP gdzie trzeba wylaczyc sprzetowe wspomaganie D3Sound i wszystko juz
biega jak trzeba.

A z tym wykorzystywaniem A3D wcale nie jest tak zle....

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl