Re: Co jest z mixem Quantum i Seagate?

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_isp.net.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 11:09:53 MET DST

Mariusz Konarski wrote:

> Witam !!!
>
> Zdarzyla mi sie taka sytuacja juz kilka razy.
>
> Najpierw u mnie:
> - Seagate Medalist Pro ST 36451A (6,5GB)
> - kumpla Quantum Fireball 1,6GB (dokladnie nie pamietam)
> Dyski byly na roznych kontrolerach, krotkie kable, plyta Intel VX.
> Start systemu (W95) i kiszka. Proba odczytu plikow z QF - blad odczytu. U
> kumpla w domu bylo w porzadku (ma 2xQF 1,6GB), wiec sie troche zdziwilem.
> NU - naprawil kupe bledow. Niektorych plikow nie dalo sie uratowac. Kumpel
> utracil wazne dane !!!

> [...]

ZTCW to Seagate'y często miały problemy w innymi dyskami. Nie mam zielonego
pojęcia czemu, ale tak zaobserwowałem przy kilkunastu dyskach. Czasem wystarczyło
pozmieniać zworki, a czasem żadne czary nie pomagały. A ostatnie dziękuję
powiedział Seagate 4.3, który się po prostu spalił jak na jednym kontrolerze
został przyłączony Seagate 2.5 :-((

pozdrawiam..

       ## ##
      #### ## Sylwester Zarębski - ISP Group