Co jest z mixem Quantum i Seagate?

Autor: Mariusz Konarski (maniek22_at_polbox.com)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 07:42:27 MET DST

Witam !!!

Zdarzyla mi sie taka sytuacja juz kilka razy.

Najpierw u mnie:
- Seagate Medalist Pro ST 36451A (6,5GB)
- kumpla Quantum Fireball 1,6GB (dokladnie nie pamietam)
Dyski byly na roznych kontrolerach, krotkie kable, plyta Intel VX.
Start systemu (W95) i kiszka. Proba odczytu plikow z QF - blad odczytu. U
kumpla w domu bylo w porzadku (ma 2xQF 1,6GB), wiec sie troche zdziwilem.
NU - naprawil kupe bledow. Niektorych plikow nie dalo sie uratowac. Kumpel
utracil wazne dane !!!

Innym razem tez cos mi nie pasowalo i sprawdzilem tylko Quantuma bez
Seagate`a. System plikow byl O.K.

Innym razem ten sam Q i Seagate 2,5GB Pro. To samo. Robi sie kaszana na Q.

Ostatnio kumpel pozyczyl swoj dysk Q w kieszeni komus kto ma Seagate`a. I
zgadnijcie co sie stalo ???? ......

Stad moje pytanie. Dlaczego Q i S tak sie "gryza"? Jaki moze byc powod
takiej kaszany na dysku Q?
Dlaczego wiekszosc zachwala Quantuma skoro cos jest ewidentnie spieprzone?
Czy Q maja problemy z innymi dyskami?

Pozdrawiam serdecznie !!!

######### MARIUSZ KONARSKI ###########
E-mail: maniek22_at_z.pl maniek22_at_w.pl
ICQ 37163854 Pager 0 642 222736