Re: Riva TNT2, gry i inne

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 09:07:20 MET DST

Vindex wrote:

> On Tue, 07 Sep 1999 13:53:37 GMT, Nazir <nazir_at_parasoft.com.pl> wrote:
>
> <ciach>
>
> Widzisz, problem jest nieco bardziej skomplikowany. Taki list pojawia
> sie co jakis czas (niestety za czesto) a jego nadawca nie raczy sobie
> zadac trudu zeby przejrzec listy z ostatnich 2 tygodni (a byla tam
> odpowiedz - sam ja podawalem). Nie sadzisz ze kolejny list tego typu
> jest bardziej nie na miejscu?

A zauwazyles, ze nieraz latwiej jest takiemu leniowi (poczatkujacemu)
napisac jeszcze raz odpowiedz (czy nawet skopiowac gdzies z wyslanych)
niz rozpoczynac wielka batalie????????

> Zdaje sie ze nie czujesz problemu. Wolisz dezinformacje? Jaki sens ma
> korzystanie z listy na ktorej polowa informacji jest wyssana z palca
> albo niczym nie potwierdzonych?

Powiedzmy, ze tu sie z toba zgodze. Sam nie lubie jak paru nieukow
probuje sie popisac jacy to ni sa fachowcy i pisza bzdury wyssane z
palca.

Problem jest tylko jeden: nieraz dwie wykluczajace sie odpowiedzi sa
poprawne!!!! Kazdy ma swoje doswiadczenie, jeden rozwiazal swoj problem
tak, inny inaczej i nie zawsze obydwa rozwiazania pokrywaja sie.
Najlepiej niech kazdy napisze swoja wersje a gosc ktory pytal
zweryfikuje odpowiedzi we wlasnym zakresie. Czesto tez te sprzeczne
odpowiedzi wynikaja z niepodania przez pytajacego kluczowej informacji
(typ plyty, rodzaj sterownikow itd.). Wiec po co te przepychanki???? Nie
byloby zdrowiej darowac to sobie???? Trzeba brac tez pod uwage ludzi,
ktorzy maja modem i musza sciagac te wasze slowne "bitwy".

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl