Re: Riva TNT2, gry i inne

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 22:32:12 MET DST

On Tue, 07 Sep 1999 13:53:37 GMT, Nazir <nazir_at_parasoft.com.pl> wrote:

<ciach>
>Wiecie co??? Jestescie okropni. Lista jest po to zeby sobie pomagac a
>nie robic przepychanki i udowadniac sobie co jest lepsze.

Widzisz, problem jest nieco bardziej skomplikowany. Taki list pojawia
sie co jakis czas (niestety za czesto) a jego nadawca nie raczy sobie
zadac trudu zeby przejrzec listy z ostatnich 2 tygodni (a byla tam
odpowiedz - sam ja podawalem). Nie sadzisz ze kolejny list tego typu
jest bardziej nie na miejscu?

> Jezeli ktos ma
>doswiadczenie to niech gosciowi napisze co ma sobie poprzestawiac, zeby
>mu ladnie poszlo (nie mam TNT i sam nie wiem) a nie pisac bzdury.

j.w. A problem polega na tym ze ta odpowiedz byla juz nie raz podana

> Jak
>chcecie sie klocic to piszcie sobie na priva a nie na forum ogolne.

Zdaje sie ze nie czujesz problemu. Wolisz dezinformacje? Jaki sens ma
korzystanie z listy na ktorej polowa informacji jest wyssana z palca
albo niczym nie potwierdzonych?

Pozdrowienia

Vindex