Re: Riva TNT2, gry i inne

Autor: vindex (vindex_at_kki.net.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 10:36:42 MET DST

Nazir napisał(a) w wiadomoœci: <37D60BAD.A7EA84E7_at_parasoft.com.pl>...
<ciach>

>A zauwazyles, ze nieraz latwiej jest takiemu leniowi (poczatkujacemu)
>napisac jeszcze raz odpowiedz (czy nawet skopiowac gdzies z wyslanych)
>niz rozpoczynac wielka batalie????????

Po pierwsze - ta "batalia" nie byla zwiazana z konfiguracja tylko ze
stwierdzeniami typu "TNT/TNT2 to badziewie"

Po drugie - nie latwiej napisac jeszcze raz. Jesli tak zrobisz to bedziesz
musial to powtarzac za kazdym razem. Jesli raz zwrocisz uwage to istnieje
jakas szansa ze gosc na nastepny raz sam poszuka zamiast od razu pytac.
Natomiast jak go bedziesz zawsze wyreczal to domysl sie jakie beda tego
efekty. A cala ta batalia ma moze ze 2 razy wieksza dlugosc niz opis
optymalnej konfiguracji karty wiec zysk nie bylby wielki.

>Powiedzmy, ze tu sie z toba zgodze. Sam nie lubie jak paru nieukow
>probuje sie popisac jacy to ni sa fachowcy i pisza bzdury wyssane z
>palca.
>
>Problem jest tylko jeden: nieraz dwie wykluczajace sie odpowiedzi sa
>poprawne!!!!

To sie zdarza _bardzo_ rzadko :) Czesciej zdarza sie ze sa _czesciowo_
poprawne

> Kazdy ma swoje doswiadczenie, jeden rozwiazal swoj problem
>tak, inny inaczej i nie zawsze obydwa rozwiazania pokrywaja sie.

Owszem - tylko ze najczesciej jedno z nich nie jest poprawne

>Najlepiej niech kazdy napisze swoja wersje a gosc ktory pytal
>zweryfikuje odpowiedzi we wlasnym zakresie.

Jak to sobie wyobrazasz? Ma kupic dwie karty?

> Czesto tez te sprzeczne
>odpowiedzi wynikaja z niepodania przez pytajacego kluczowej informacji
>(typ plyty, rodzaj sterownikow itd.). Wiec po co te przepychanki????

Mnie juz o to nie pytaj :) Ja poprostu nie lubie jak ktos twierdzi ze "karta
X jest do bani za to karta Y jest super" majac oczywiscie karte Y i kiepskie
pojecie o karcie X

>Nie
>byloby zdrowiej darowac to sobie????

I tolerowac takie bzdury? IMHO nie - ale to jest moje zdanie

> Trzeba brac tez pod uwage ludzi,
>ktorzy maja modem i musza sciagac te wasze slowne "bitwy".

Ja tez mam modem - i tez je sciagam. Zawsze mozesz zignorowac watek

>Pozdrawiam
>Nazir

Pozdrowienia

Vindex