Re: Savage i PowerDVD

Autor: Piotr Harasimiuk (p_haras_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 09:00:26 MET DST

AdamI wrote:

> Czesc.
>
> Mam PowerDVD 2.0 , Savage i niestety nie moge wlaczyc opcji
> Use Hardware Acceleration. Czy ktos mial podobne problemy i
> czy udalo sie je przezwyciezyc (jak?). A moze znacie jakis
> inny odtwarzacz ze wsparciem dla Savaga.
>
> Adam

Po pierwsze jaki Savage ? 3D czy 4.
Spróbuj jedną z poniższych opcji:
a.Zmienić program na PowerDVD 1.6. (od wer 1.6 PDVD obsługuje 'motion
comp.' dla Savage3D/4)
b.Zmienić sterowniki k.graficznej.
c.Jeżeli masz Sav.4 to do rejestru możesz spróbować dopisać klucz:
 HKEY_Local_Machine\Software\S3\Multimedia
  MCS3Modes "ON"
Jeżeli nie pomoże to już nie wiem. Inny odtwarzacz to spróbuj może Xing
2.03.
Pozdrawiam.