Re: Zip 100MB EIDE

Autor: Slawomir Baginski (odyseusz_at_promail.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 06:00:00 MET DST

Mialem kiedys dobra plyte - Aopen pod k62 i zip w dosie widziany byl
jako naped dyskietek. Rewelacja i fajna sprawa - mozna bylo bootowac z
zipa.
Od kiedy poprawilem sobie na "lepsza" plyte (asus p2b) to w tym
przereklamowanym badziewiu takich spraw nie uswiadczam. Moze jest
jakis sterownik pod dosa pozwalajacy montowac zipa ale nie widzialem
to tyle

>Witam!
>
>Ostatnio miałem przyjemność zainstalowania w/w sprzętu i byłem trochę
>zakręcony, bo nie dostałem ani nie znalazłem żadnych materiałów na temat
>zipa. Wszystko chodzi pod Win95, ale w dosie sprzętu w ogóle nie ma :((.
>HD-autodetection wykrywa tov jako jakiegoś twardziela, al przy
>ustawienia na "auto" pojawia się wprawdzie przy bootowaniu kominikat
>"ZIP 100MB", ale i tak nie działa. Czy to po prostu za stary bios nie
>obsługuje sprzętu? (P120 na płycie VX no name)
>Bedę wdzięczny za wskazówki.
>
>Zbig.

pozdrawiam
slawomir baginski