Zip 100MB EIDE

Autor: Zbig (zbxxx_at_priv4.onet.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 08:35:02 MET DST

Witam!

Ostatnio miałem przyjemność zainstalowania w/w sprzętu i byłem trochę
zakręcony, bo nie dostałem ani nie znalazłem żadnych materiałów na temat
zipa. Wszystko chodzi pod Win95, ale w dosie sprzętu w ogóle nie ma :((.
HD-autodetection wykrywa tov jako jakiegoś twardziela, al przy
ustawienia na "auto" pojawia się wprawdzie przy bootowaniu kominikat
"ZIP 100MB", ale i tak nie działa. Czy to po prostu za stary bios nie
obsługuje sprzętu? (P120 na płycie VX no name)
Bedę wdzięczny za wskazówki.

Zbig.