Re: Zip 100MB EIDE

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 18:01:00 MET DST

Slawomir Baginski wrote:
> [...]
Aby mozna bylo z niego korzystac, trzeba zainstalowac oprogramowanie
(tak jak w przypadku CD, BIOS wykrywa ale nie mozna bez sterownika
dostac sie do napedu), ladowane przy starcie DOS-a z config.sys-a i/lub
autoexec.bat-a albo odpalic po zaladowaniu DOS-a program guest.exe.
> Mialem kiedys dobra plyte - Aopen pod k62 i zip w dosie widziany byl
> jako naped dyskietek. Rewelacja i fajna sprawa - mozna bylo bootowac z
> zipa.
> Od kiedy poprawilem sobie na "lepsza" plyte (asus p2b) to w tym
> przereklamowanym badziewiu takich spraw nie uswiadczam. Moze jest
> jakis sterownik pod dosa pozwalajacy montowac zipa ale nie widzialem
> to tyle
W ASUS-ie w BIOS mozna ustawic kolejnosc bootowania i jest tam miedzy
innymi Zip.

pOSdrawiam
        Jacek