Re: Zip 100MB EIDE

Autor: L.S.W (soplic_at_ks.home.pl)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 12:49:18 MET DST

Dnia Wed, 08 Sep 1999 04:00:00 GMT, odyseusz_at_promail.pl (Slawomir
Baginski) napisal:

>Mialem kiedys dobra plyte - Aopen pod k62 i zip w dosie widziany byl
>jako naped dyskietek. Rewelacja i fajna sprawa - mozna bylo bootowac z
>zipa.
>Od kiedy poprawilem sobie na "lepsza" plyte (asus p2b) to w tym
>przereklamowanym badziewiu takich spraw nie uswiadczam. Moze jest

Zanim napiszesz o "przereklamowanym badziewiu" zapytaj moze na na
grupie o wykonanie /tak prostej zreszta/ czynnosci jaka jest botowanie
P2B z ZIPa IDE.
Bo moze sie okazac ze przereklamowana jest nie plyta ale
przeswiadczenie o wlasnych umiejetnosciach?;)

>jakis sterownik pod dosa pozwalajacy montowac zipa ale nie widzialem
>to tyle

Bo nie potrzeba zadnego sterownika zeby ZIP dzialal pod DOSem.

Pozdrawiam
Lukasz "Soplic" Wojcicki

P.S Nawet przed chwila wystartowalem komputer z ZIPa, zeby sie
upewnic czy czasem moje dawniejsze proby snem nie byly, jak mogloby
sie wydawac po przeczytaniu kategorycznych stwierdzen poprzednika;)