Re: Odp: Różnica między K7 a K6

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 03:08:27 MET DST

>no tak, ale jest na niej oparta i przejmuje jej zalety (magistrale,
>przetwarzanie wspolbierzne zwyklych instrukcji itd)

Nic dziwnego -- szefem dzialu projektowego K7 jest jeden
z designerów Alphy. Z K8 sprawa ma sie identycznie...

>Ja tam slyszalem, ze jest tak jak powiezialem.

To niezbyt dokladnie slyszales. K5 wykonali goscie
z AMD. *Pierwotne* K6 takze zostalo zrobione tylko i wylacznie
przez AMD, jednak w ostatecznosci tego projektu zaniechano,
a wykorzystano architekture Nx [stad opóznienia]. Nie przecze jednak,
ze to i owo moglo sie przedostac...

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)