Re: Odp: Różnica między K7 a K6

Autor: /\\/\\ (ab171954_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 13:31:56 MET DST

On Tue, 7 Sep 1999, A. Bigor wrote:

> Alpha byla lepsza, ale K7 to nie Alpha.

no tak, ale jest na niej oparta i przejmuje jej zalety (magistrale,
przetwarzanie wspolbierzne zwyklych instrukcji itd)

> Co to znaczy "poczynajac od K5"? Ten procesor
> zaprojektowali w calosci ludzie z AMD.

Ja tam slyszalem, ze jest tak jak powiezialem. Jednym z argumentow jest
to, ze k6-2 zachowuja sie tak samo, jesli chodzi o dostep do duzych
obszarow pamieci (jak sie k6-2 pusci np na 166 MHz - ma prawie jednakowe
wyniki jak K5-166 - transfer w obszarze >=2MB). I tak sie zachowywaly i K5
i wszystkie k6. Roznice widac dopiero przy malych obszarach - tak od ok
1 do kilkudziesieciu KB (cache).

ZLOM