Re: Monitor ViewSonic PT775

Autor: Andy Smith (kandrad_at_sprint.ca)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 04:25:44 MET DST

Uzywam tego monitora od 2 lat jest dosyc dobry. Nie wiem jakie sa ceny w
Polsce w Kandzie kosztowal 950$ obecnie 615$. Trzyletnia gwarancja,
kineskop typu Trinitron. Cos mi sie wydaje ze nie jest to orginal dlatego
nie chca Ci dac orginalnej gwarancji. Obowiazkiem sprzedawcy jest dac
kupujacemu orginalna gwarancje.
=tpsa= cahir <piotrj_at_uw.lodz.pl> wrote in message
> Witam,
> czy ktos ma moze monitor ViewSonic PT775 i mógłby powiedzieć coś dobrego
lub
> złego na jego temat?
> Mój egzemplarz ma kineskop typu: "SonicTron" - domyslam sie ze jest to cos
> na bazie Trinitrona, ale zastanawiam sie czy to jest produkowane przez
Sony